Inițiative
număr voturi
61
Apartenența
Dili Dong - totul pe înțelesul oamenilor mici și mari
Cine sunteți voi, cum v-ați format?
Un grup de tineri activi, ONG-iști implicați, desfășurăm proiecte cu impact #eco, cultural și social în Cluj-Napoca și nu numai.
Locul derulării inițiativei (locul fizic sau mențiunea „online”, eventual detalierea platformei/soluției online)
Online
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
Inițiativa noastră il are in rol principal pe Mister Memo – un personaj simpatic si un enterteiner cu ani de experienta in lucrul cu copiii. Proiectul nostru se va desfășura online, sub forma unei campanii de informare și responsabilizare. În care vom produce materiale video educationale si informative, intr-o maniera atractiva pentru oamenii mari și, desigur, cei mici. Avem la dispoziție o gama larga de subiecte actuale pe care le putem aborda, într-o manieră distractivă, dar educativă. Printre acestea se numără: informarea corectă, diversitatea, responsabilitatea socială, problemele de mediu etc.
Ce activități concrete doriți să realizați în cadrul inițiativei?
Prin acest proiect, ne propunem să desfășurăm o campanie online, bazată pe conținut video educativ pentru oamenii mari și mici. Astfel, să oferim suport parintilor prin asigurarea unei alternative pentru petrecerea timpului liber al copiilor. Vom aborda într-un mod distractiv și pe înțelesul copiilor, un numar de 8 subiecte de actualitate si relevante pentru copii in contextul actual.
Cărei nevoi a (membrilor) comunității clujene credeți că răspunde inițiativa voastră?
Copiii petrec foarte mult timp online, insa nu au acces la materiale informative de calitate si pe intelesul lor. Substraturile problemei sunt reprezentate prin urmatorii factori: - știrile false care vehiculeaza online si afecteaza atat parintii, cat si copii, - restrictionarea posibilitatilor de petrecere a timpului liber pentru copii în contextul actual, - foarte mult continut de pe Internet este toxic pentru copii; - mesajele din partea autoritatilor sunt greu de inteles pentru cei mici; - nu toti parintii le explica copiilor lucrurile simple și mărunte, însă cu importanță majoră pentru ei. - materiale educationale de calitate si pe placul copiilor, in limba romana, sunt foarte putine;
Cui doriți să vă adresați?
Copii (0-13 ani), Tineri (14-35 de ani), Adulți (35-59 de ani)
Specificul grupului țintă, dacă există (Ex. artiști, studenți, pasionați de tehnologie etc.)
Ne-am propus să creăm un public online fidel, format din parinti si copii din Cluj-Napoca. Deoarece campania noastra se desfasoara online, ne adresam unui grup tinta mult mai larg. Desigur, nu putem delimita geografic beneficiarii proiectului, deoarece fiind o inițiativă desfășurată în mediul online, materialele realizate vor fi accesibile publicului larg.
Cum doriți să promovați această inițiativă?
Vom asigura vizibilitatea proiectului prin intermediul parteneriatelor mass-media pe care le avem inițiate deja în Cluj-Napoca, prin colaborările cu platforme online, bloggeri și emisiuni online Printre activitățile de promovare pe care ni le propunem se numără: - Promovarea online, prin canalele proprii - Articole/declarații de diseminare eveniment; - Acțiuni de publicitate la radio si posturi TV
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Vizam un numar de minim 2000 de beneficiari directi prin acest proiect. Vom realiza un numar minim de 8 materiale video cu informatii din surse sigure si pe intelesul copiilor, abordand subiecte de actualitate și de interes. Informarea corectă a devenit o mare provocare în contextul actual, tocmai de aceea urmărim prin această inițiativă să creăm o comunitate de părinți și copii informați, care să îndrăgească conceptul Dili Dong și, implicit, pe Mr. Memo.
Înapoi la inițiative
Inițiatori, Parteneri, Sponsori
  •  Grupul PONT
  • Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca
  • Visit Cluj
  • Centrul Cultural Clujean
  • Federația Tinerilor din Cluj
  • Centrul de Resurse Citizen Y
  • Consiliul Județean al Elevilor Cluj
  • Uniunea Liceenilor Maghiari din județul Cluj
  • ClujHub
  • Transilvania IT Cluster
  • Casa de Cultură a Municipiului Cluj-Napoca
Ediții anterioare