Clujul Altfel
Antreprenori în jocuri de societate
Cine sunteți voi, cum v-ați format?
Clujul Atlfel este un grup informal de inițiativă format în 2016 de către George Olteanu și Alexandru Bogdan, continuat în 2019 de către Eduard Neacșu și Cătălin Iurcuț cu scopul de a organiza proiecte de tip outside the box. În cadrul grupului informal de inițiativă Clujul Altfel s-a pus mereu accentul pe partea de comunitate și industrii creative. Biz-Art a reprezentat un apel de proiecte artistice în urma căruia 3 tineri aspiranți și-au organizat propria expoziția la Cinema Dacia, evoluând de la prima ediție din 2016 când a fost doar un trainning antreprenorial pentru artiști. “ Și Clujenii Visează Câteodată “ a fost o seară de educație nonformală pentru copii în care am citit povești și am încercat să le corelăm sensul cu realitatea actuală găsind soluții la probleme recurente ca discriminarea, bullyingul sau comunicarea cu părinții. Pe partea distractivă s-a organizat în cadrul aceluiași proiect și proiecție de filmulețe și sesiuni de cântece și improvizație la chitară. “ Povești,valuri și Marketing “ a reprezintă punctul de plecare pentru proiectul de comunitate online locală. Pentru prima ediție format a fost divizat în 3 secțiuni, una de povești inspirationale, a 2-a de dezbatere de tip Karl Popper și ultima de tehnicalități de tip marketing sub forma legăturii industriei auto cu Spotify. Finalul a fost condimentat cu trecere în revistă a articolelor din blogosfera locală.
Locul derulării inițiativei (locul fizic sau mențiunea „online”, eventual detalierea platformei/soluției online)
The Guild Hall, FSEGA
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
“Antreprenor în jocuri de societate” reprezintă o serie de competiții de tip jocuri de societate cu tematică antreprenorială aflată la a 2-a ediției, dedicată în principal tinerilor, studențiilor aspiranți în tainele mediului de afaceri. Vorbim aici de Europolis, Capital +, B-dixit, B-activity, Stone age, Saboteur, Catan, Carcassonne, Dungeon and Dragons, Șah, Rummy și Povești Întunecate. După cum ați observat se propune reinterpretarea jocurilor de Activity și Dixit sub formă antreprenorială, în speță un Acitivity cu termeni din domeniul business, iar la Dixit pentru bază vorbim de o hartă comunitară a Clujului pe care se evoluează în timpul jocului.
De data aceasta vom uni acest proiect cu evenimentul "Auzi, tu ești Antreprenor ", iar conceptul va avea și un concurs de cultură generală de tip Kahoot.it și Trivia România.
Ce activități concrete doriți să realizați în cadrul inițiativei?
La nivel de activități vorbim în primul rând de reinterpretarea jocului de Dixit și cel de Activity în fomat business, unde se va crea o noua bază de progres a jocului de Dixit cu harta comunitară a Clujului și la nivel de Acivity se vor dezvolta cartonașe ce conține terminologie business.
Celelalte jocuri de societate care se vor practica vor fi: de Europolis, Capital +,Stone age, Saboteur, Catan, Carcassonne, Dungeon and Dragons, Șah și Rummy. Pe partea de cultură generală Trivia România va avea mai multe secțiuni ce cuprind istoria, sportul și geografie țării noastre. Kahoo.it se va concentra pe partea de întrebări despre industria alimentară din Cluj și Transilvania, iar răspunsurile se vor bifa folosind telefonul mobil.
Vom realiza un studiu de piață pre-eveniment despre universalitatea jocurilor de societate, care sunt cele mai îndrăgite și dacă au vreo influență sau chiar vreo importanță în activitatea antreprenorială a pasionațiilor, eșantionul vizat fiind de 100 de persoane, studiul va fi realizat atât online, cât și offline. Acest sondaj de opinie ne va ajuta în același timp pentru a adapta proiectul la nevoile beneficiarilor. În principal va fi o utilizată o platformă online pentru competare, iar promovarea acestuia va fi realizată printr-o postare sponsorizată pe Facebook, ce va avea și un premiu de tip vocuher care să motiveze cât mai multe persoane să răspundă la întrebări.
Cărei nevoi a (membrilor) comunității clujene credeți că răspunde inițiativa voastră?
Acest proiect vine ca o componentă educativă informală a tinerilor pasionați de antreprenoriat, care își propune să antreneze capacitățiile de negociere, strategie și gestiunea resurselor de diferite tipuri cu scopul de a-i pregăti pentru intrarea în business cu un set de cunoștințe utile și de asemenea pentru a compensa discrepanța teoretie utilă - practică ce se face în școală.
Cui doriți să vă adresați?
Tineri (14-35 de ani)
Specificul grupului țintă, dacă există (Ex. artiști, studenți, pasionați de tehnologie etc.)
Tineri 16-35 cu idei de afaceri, dornici pasionați de antreprenoriat și jocuri de societate
Cum doriți să promovați această inițiativă?
Promovarea acestui proiect se va face prin articole promovate în presă, bloguri, facebook ads, Instagram, tiktok și de asemenea se vor împărți și o serie de flyere, sub următoarea formă:
presă și bloggeri-concurs de articole, cu un premiu pentru cel mai bun articol pe tema competiței și abilităților dezvoltate de jocuri de societate.
Advertoriale Facebook-10 postări sponsorizate, timp de 12 zile
Postări Instagram-De 2-3 ori pe săptămână
TikTok Video-în timpul evenimentului
Facebook Live-în timpul evenimentului
Instagram Live-în timpul evenimentului
Flyere-se vor împărți înainte de eveniment
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Cel puțin 60 de jucători participanți
Reach în online de cel puțin 20 000 de persoane
Cel puțin 5 aparții în presă.
Înapoi la inițiative